(Anlık)Erken Düşen Meyve -3

Insan olmanın mahiyeti üzerine düşünüyor ve anlamak istediklerimin haddimi ne denli aşmış olduğunun idrakine varıyorum.

Vurulacak çok adım var olduğunun farkında olarak varılacak sonun birliğine şükrediyorum . Gece.. büyük nimettir , gündüz de öyle . O halde insan olmak üzre haydi kalkıp gecenin üçte birini bazen üçte ikisini Allah'ı anmaya ayıralım.

Sahi , üzerimize teslim edilmiş  vazifeleri hakkıyla yerine getirmeye ne kadar gönüllü olduk ? Hatırlamıyorum en son hangi zamandı bazı meseleler üzerine sabahlara kadar düşüncelere dalmıştım. Bazı derin meseleler:
Meseleler ki insanın olmakla yanmak arkasında bir yerde sadece var olmasından peydah olmuş
Meseleler ki, bitki ve hayvan ve cin ve daha yaratılmış on sekiz bin alemi bizimle alakadar oldurmuş.


Kimi zaman düşünmeye yüzüm var mi bazı derin meseleleri diyorum .. ve belki de bu yüzden aklımın köhnesinde unutulmaya yüz tutmuş eski tefekkür meyvelerini toplayıp insanlara sunmaya cesaret edemiyorum.

Işte bu yüzden yalnız giriş bölümü tamamlanıyor yine bir meselenin. Anlık düşen meyve , olmamış, ham, tüm erkenliği ile mahçup..

özür dilerim


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

9 Aylık Bir Hanımefendi

Mektup

DİKEN